Wróć na: Strona główna

Regulamin sklepu

Sklep Internetowy "Mądra Mama" działający pod adresem www.madramama.pl, prowadzony jest przez firmę Karolina Korbiel „Mądra Mama” z siedzibą w Krakowie, os. Witkowice Nowe 38.
NIP: numer: 945-187-35-45.
Regon numer: 122660555.
 

  1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet, poprzez własną stronę internetową oraz za pośrednictwem Serwis Allegro.
     
  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia zamieszczony na stronie sklepu. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
     
  3. Zamówienia za pośrednictwem Serwisu Allegro składane są przez instrumenty udostępnione przez zarządzającego serwisem.
     
  4. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia, zamówienie zostanie zarejestrowane w systemie sklepu lub stosowna informacja wysłana przez Serwis Allegro.
     
  5. Czas realizacji zamówienia jest indywidualny, uzależniony od dostępności produktu w zasobach własnych. W szczególnych sytuacjach, może być konieczne odnowienie zasobów przez Sklep Internetowy w ramach zakupów hurtowych. Co do zasady czas realizacji wynosi odpowiednio:
    • w przypadku płatności „za pobraniem” - 3 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia,
    • w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 3 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
       
  6. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy jest uzależniony od rodzaju wybranej formy dostawy, przewoźnika itp., niezależnie od sklepu, zgodnie z zasadami ustalonymi przez przewoźnika lub też jest ustalany indywidualnie w przypadku odbioru osobistego lub dostarczenia towaru bezpośrednio przez Sklep Internetowy.
     
  7. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
     
  8. W przypadku niedostępności części lub wszystkich towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. W przypadku całkowitej niedostępności towarów transakcja nie dochodzi do realizacji, zaś wszelkie wpłaty od Kupującego zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu lub zwracane we wskazany przez niego sposób.  W sytuacji częściowej niedostępności towarów Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
     
  9. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży. Tego rodzaju sprzedaż może zawierać indywidualne różnice od sprzedaży regularnej, o czym każdorazowo będą umieszczane stosowne informacje.
     
  10.  Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian, co nie dotyczy umów już zawartych i będących w czasie realizacji. Dotyczy to także sprzedaży za pośrednictwem Serwisu Allegro.
     
  11. Firma Karolina Korbiel „Mądra Mama” jest podatnikiem VAT. W związku z tym wystawiane przez nas faktury są fakturami VAT.
    Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
    • przy odbiorze – za pobraniem,
    • przelewem bankowym na konto sklepu (Karolina Korbiel „Mądra Mama” 20 1030 0019 0109 8530 0044 1598),
    • za pomocą Serwisu PayU (www.payu.pl),
    • gotówką w przypadku dostarczenia towaru bezpośrednio przez Sklep Internetowy,
    • instrumentami udostępnionymi przez zarządzającego Serwisem Allegro, w przypadku sprzedaży za pośrednictwem tego kanału.
       
  12. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., paczki w RUCHu, firmy InPost Sp. z o. o. (usługa Paczkomaty InPost) lub firm kurierskich.
     
  13. Koszt dostawy na terenie Polski ustalany jest w zależności od rodzaju wybranej dostawy i doręczyciela, a także w zależności od rodzaju, ilości i wagi zakupionych towarów oraz sposobu zapłaty.
    Jeśli wybrany zostanie:
    • Kurier:
      Płatność poprzez PayU – 15 zł
      Płatność za pobraniem – 20 zł
      Przelew tradycyjny – 15 zł
      W przypadku zakupów za kwotę minimum 300 zł dostawa bezpłatna
    • Poczta Polska:
      Płatność poprzez PayU – 16 zł
      Przelew tradycyjny – 16 zł
      W przypadku zakupów za kwotę minimum 300 zł dostawa bezpłatna
    • Paczkomaty Inpost:
      Płatność poprzez PayU – 8 zł
      Przelew tradycyjny – 8 zł
      Płatność za pobraniem – 12 zł
      W przypadku zakupów za kwotę minimum 200 zł dostawa bezpłatna
    • Paczka w RUCHu:
      Płatność poprzez PayU – 6 zł
      Przelew tradycyjny – 6 zł
      W przypadku zakupów za kwotę minimum 200 zł dostawa bezpłatna
    • Odbiór osobisty:
      Płatność PayU - 0 zł
      Przelew tradycyjny - 0 zł
      Uwaga: Odbiór osobisty tylko po wcześniejszym uzgodnienu terminu.
      Punkt odbioru: Sun & Sand Travel Ul. Mackiewicza 17, 31-214 Krakówv  (Elea)
    • W przypadku wysyłki towarów za granicę, koszt dostawy zostanie indywidualnie ustalony.
       
  14. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
     
  15. Mamabox – jest pomysłem na zabawę wraz z kompletem akcesoriów potrzebnych do jej realizacji. Sam w sobie nie jest zabawką, powinien być zawsze użytkowany pod kontrolą rodziców. Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 lat.
     
  16. Dystrybucja Mamaboxów. Produkt Mamabox można zakupić pojedynczo lub w subskrypcji. Supskrypcja jest zobowiązaniem do zakupu kilku Mamaboxów związanym z przedpłatą. W przypadku zakupu danego modelu subskrypcji Mamabox będzie dostarczany raz w miesiącu. Do 15 dnia każdego miesiąca możliwy jest wybór tematu Mamaboxu poprzez powiadomienie sprzedawcy drogą mailową na adres sklep@madramama.pl.
     
  17. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy nie wskazane powyżej uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), z wyłączeniem opcji dotyczącej odbioru osobistego oraz dostarczenia towaru bezpośrednio przez Sklep Internetowy w sytuacji zapoznania się przez kupującego z wydawanym towarem.
     
  18. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
     
  19. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
     
  20. Dane osobowe podane na formularzu zamówienia w Sklepie Internetowym „Mądra Mama”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz za zgodą kupującego informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
     
  21. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta", klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, powiadamiając o tym sklep "Mądra Mama" np. za pomocą specjalnego formularza, lub przesyłając jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@madramama.pl  w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Sklep "Mądra Mama" prześle klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Licząc od dnia rezygnacji z zakupu, klient ma 14 dni na odesłanie towaru na adres "Mądra Mama" os. Witkowice Nowe 38, 31-235 Kraków lub do Paczkomatu KRA553, ul. Mackiewicza 17, tel. 606771110, e-mail: sklep@madramama.pl. Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko wówczas, gdy towar w całości znajduje się w stanie niezmienionym. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu wraz z kosztami przesyłki w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczania towarów oferowanego przez sklep "Mądra Mama". Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania przez sklep "Mądra Mama" powiadomienia o rezygnacji z zakupu. Sklep "Mądra Mama" może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Koszt odesłania towaru do firmy "Mądra Mama" ponosi klient.
     
  22. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne może powiadomić o tym fakcie sklep "Mądra Mama" telefonicznie (606771110) lub mailowo (sklep@madramama.pl) w celu ustalenia najbardziej optymalego dla klienta rozwiązania problemu. Klient może też od razu odesłać towar przesyłką pocztową na adres Karolina Korbiel "Mądra Mama", os. Witkowice Nowe 38, 31-235 Kraków lub do Paczkomatu KRA553, ul. Mackiewicza 17, tel. 606771110, e-mail: sklep@madramama.pl. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym dla Klienta rozpatrzeniu reklamacji.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji np. na specjalnym formularzu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
     
  23. Rezygnacja z subskrypcji. W przypadku rezygnacji z subskrypcji Mamaboxów należy powiadomić nas o tym drogą mailową sklep@madramama.pl do 15 dnia danego miesiąca. Dokonamy zwrotu środków za niedostarczone Mamaboxy w kwocie będącej odpowiednią częścią ogólnych kosztów subskrypcji w zależności od momentu rezygnacji. Na przykład: w momencie rezygnacji z 6-miesięcznej subskrypcji po 4 miesiącach zwrócimy 2 x 95 zł czyli 190 zł. Podobnie będzie w przypadku zwrotu pojedynczego pudła (musi ono być w stanie niezmienionym) – w zależności od wybranego modelu subskrypcji będzie to 1/3 lub 1/6 wpłaconej kwoty.
     
  24. Firma Karolina Korbiel „Mądra Mama” jest płatnikiem podatku VAT. W związku z tym wystawiane przez nas faktury są fakturami VAT.