Wróć na: Strona główna

Zwroty i reklamacje

  1. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta", klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, powiadamiając o tym sklep "Mądra Mama" np. za pomocą specjalnego formularza, lub przesyłając jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@madramama.pl  w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Sklep "Mądra Mama" prześle klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Licząc od dnia rezygnacji z zakupu, klient ma 14 dni na odesłanie towaru na adres Karolina Korbiel Mądra Mama 31-235 Kraków os.Witkowice Nowe 38 lub do Paczkomatu KRA48A, ul. Mackiewicza 17, tel. 606771110, e-mail: sklep@madramama.pl. Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko wówczas, gdy towar w całości znajduje się w stanie niezmienionym. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu wraz z kosztami przesyłki w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczania towarów oferowanego przez sklep "Mądra Mama". Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania przez sklep "Mądra Mama" powiadomienia o rezygnacji z zakupu. Sklep "Mądra Mama" może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Koszt odesłania towaru do firmy "Mądra Mama" ponosi klient.
     
  2. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne może powiadomić o tym fakcie sklep "Mądra Mama" telefonicznie (606771110) lub mailowo (sklep@madramama.pl) w celu ustalenia najbardziej optymalego dla klienta rozwiązania problemu. Klient może też od razu odesłać towar przesyłką pocztową na adres Karolina Korbiel Mądra Mama 31-235 Kraków os.Witkowice Nowe 38 lub do Paczkomatu KRA48a, ul. Mackiewicza 17, tel. 606771110, e-mail: sklep@madramama.pl. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym dla Klienta rozpatrzeniu reklamacji.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji np. na specjalnym formularzu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.