Wróć na: Gry

WYSYŁKA 24H

 

WYSYŁKA 24H

Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Gra magnetyczna Mastermind Secret code | The Purple Cow
Dostępne rodzaje gier magnetycznych The  Purple Cow
Dostępne rodzaje gier magnetycznych The Purple Cow

Gra magnetyczna Secretny Kod - Mastermind | The Purple Cow

Gra przeznaczona jest dla dwóch graczy w wieku od 6 do 99 lat.

Zawartość opakowania: 2 plansze: 1 plansza do kodowania, druga do odkodowania; 54 kolorowe magnesy (6 kolorów); 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.

Opakowanie metalowe o wielkości tabliczki czekolady.

Zasady gry:

Cel - złamanie sekretnego kodu przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Zaczyna najmłodszy gracz, który tworzy kod. Otrzymuje on planszę nawzaną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów. Przeciwnik w żadnym wypadku nie może kodu podejrzeć. Twórca kodu układa zatem linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, a białe i czarne magnesy układa na pustych miejscach planszy. 

Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu drugiej planszy oznaczonej "decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, poprzez układanie białych i czarnych magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja), czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacza kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.


Gry magnetyczne The Purple Cow zyskały tytuł Zabawki Roku 2014 nadawany przez portal Zabawkowicz.pl

Marka: The Purple Cow
Wiek:6l+ 
Płeć:Chłopiec, Dziewczynka
29 00  

Dostępne: 1 sztuka

Realizacja zamówienia: 1 - 3 dni

Zakupy od 250 zł Dostawa gratis
Dodaj opinię i zyskaj 5 zł

Polecamy również